Embrace the colour

Monday, August 20, 2012



It’s becoming sort of a habit, writing in coffee shops. But can you blame me? The coffee here is great, I have a view to the beach and a nice ambience. I couldn’t ask for more. These last few days have been nuts, photo shoots, writing for the blog, I have to find time for my friends from around here. I’ll be back in Aveiro really soon. Not that I don’t want to but I’d like them to come with me, it would be madness every day. Just hear this, after coffee I had the brilliant idea for us to go down to the beach (and I was wearing high heels). We ended up sitting in a rock that I could hardly climb. We talked a lot and decide to go to another beach for a dive. Nothing of this sounds weird but we did all this at one am! Right now I just wanna enjoy the few moments I have with them.


Está a tornar-se uma espécie de hábito vir escrever para o café. Mas quem é que me pode culpar? O café é óptimo, tenho vista para a praia e um ambiente deveras agradável. Não podia pedir mais nada. Estes últimos dias têm sido loucos, no meio de sessões fotográficas e escrever para o blog, tenho de arranjar tempo para estar com os meus amigos de cá. Já não falta assim tanto quanto isso para as férias acabarem e eu voltar para Aveiro. Não que tenha algo contra isso, mas gostava que eles fossem comigo, seria uma loucura todos os dias. Vejam só, depois de irmos tomar café eu tive a brilhante ideia de irmos para a praia (e eu com grandes saltos de agulha). Acabámos por ficar sentados numa rocha que subi a muito custo. Conversa daqui, conversa dali, acabámos por ir para outra praia tomar um banho. Nada disto soa estranho, mas fizemos isto tudo à 01:00 da noite! Neste momento só quero aproveitar o pouco tempo que me resta com eles.












I was wearing:
Top: Zara
Skirt: Lefties
Shoes: Lefties
Bag: Lefties
Necklace: Parfois

You Might Also Like

0 comentários