High kicks

Thursday, August 30, 2012



Première day on the blog!  I’m wearing my sneakers with the hidden heel for the first time. And since they are comfortable I have the slight feeling that I’m able to wear a lot more than the other sneakers that I own. And nothing against that they make me a lot taller without people even noticing that I’m actually on heels. So, I’m very grateful for these shoes. Big confession I’m going to make here: I hate being small, especially since a lot of my friend are tall as statues! But then I have another problem, I walk everywhere so I can’t wear really tall heels. Sneakers with heels are perfection in shoes. I’m thinking about buying them in black, to change it up. The fact that I’m wearing sneakers is also a first for me. In the last year I ditched the sneakers to embrace high heels (or other type of shoes). I just thought that it was time to go back to old habits e I found out I missed wearing sneakers!


Dia de estreia hoje no blog! Estou a usar as minhas sapatilhas com cunha escondida pela primeira vez. E como são confortáveis, tenho a ligeira impressão de que consigo andar muito mais com estas do que com a maior parte das sapatilhas que possuo. E nada contra isso, assim até fico mais alta sem as pessoas repararem que estou realmente de saltos. Por isso, estou muito grata pela invenção deste calçado! Uma confissão que eu vou fazer aqui: eu odeio ser pequena, especialmente quando a grande parte dos meus amigos são altos que nem umas estátuas! Mas depois tenho outro problema, ando muito a pé, dado que não posso andar com saltos vertiginosos. Sapatilhas com saltos é a perfeição em modo calçado. Estou a ponderar comprar umas em preto também, para variar. O facto de estar a usar sapatilhas também é uma estreia para mim. Nos últimos anos larguei as sapatilhas para abraçar os sapatos de salto alto (ou outro tipo de sapato que não sapatilhas). Apenas achei que estava na hora de retomar velhos hábitos e descobri que tinha saudades de usar sapatilhas!












I was wearing:
Top: Lefties
Trousers: Zara
Sneackers: Primark
Coat: Lefties
Necklace: Zara
Sunglasse: Lefties

You Might Also Like

1 comentários