I´m having fun now

Tuesday, August 14, 2012



  Nothing better than a long skirt with a light breeze. It was windy outside today and I wanted this blue skirt to be the main item of this post so I wore other neutral pieces with it. I was very happy with how the pictures turned out, they show the movement of the skirt makes every time I move. The looks people kept giving me were to say the least funny. I think it was because of my shoes, but who knows. Probably they were wondering that the boots I was wearing were uncomfortable but they couldn’t be farther from the truth. They’re the most comfortable heels that I own. If you want to invest in some high heel boots, buy something like this, they’re extremely versatile and they make an outfit pop without much effort.


  Nada melhor que uma saia comprida com uma leve brisa. Como estava um vento ligeiro, quis centrar este post nesta saia azul plissada e usar peças neutras para não ofuscar a atenção que esta exige. Fiquei muito contente com o resultado das fotografias, mostram mesmo o movimento que a saia faz sempre que me mexo. Os olhares das pessoas que passavam eram no mínimo engraçados. Penso eu ser devido aos sapatos, mas quem sabe. Provavelmente pensarão que as botas que estou a usar são desconfortáveis, mas não podiam estar mais errados. São de facto o calçado de salto mais confortável que possuo. Se querem investir numas botas de salto alto, comprem umas neste estilo, são extremamente versáteis e conseguem dar nas vistas mesmo não estando a vestir nada e muito elaborado. 









I was wearing:
Top: H&M
Skirt: Primark
Shoes: Pedro Miguel


You Might Also Like

0 comentários