Lazyness

Sunday, August 19, 2012



Today I picked a nice coffee shop to travel the world of fashion. After thinking about it very much I decided to publish these photos even though they aren’t great. Afraid to not have enough time to take pictures in the afternoon I asked Ana if she could take them in the morning. Big confession: I hate waking up early. Even if I have slept hours and hours I’m incapable of waking up with a “decent” face. Today not even concealer could help me… Funny thing is Ana (my photographer) doesn’t like to wake early either, so the shoot was scheduled for both our miseries, until one of us said it was enough. Aside from all the complaints, we spent a good time, laughing with the photos, especially the ones where I’m covering my face with the capeline. And yes, it’s the second time I’ve worn it for the blog but I’ve warned you all that it was one of my favorite pieces!


Hoje escolhi um simpático café para fazer os meus passeios pelo mundo da moda. Depois de muito ponderar, resolvi publicar estas fotos mesmo sabendo que não ficaram no seu melhor estado. Com medo de não ter tempo de tarde para tirar fotografias, pedi à Ana se podia tirar-me as fotos de manhã. Grande confissão: eu detesto acordar cedo. Mesmo que tenha dormido horas e horas, sou incapaz de acordar com uma cara “decente”. Neste dia, nem o corretor de olheiras me salvou… O engraçado de tudo isto é que a Ana (a minha fotógrafa) também não é pessoa de acordar cedo, por isso esta sessão foi marcada pelas lamúrias de ambas, até uma de nós dizer que já chegavam as fotos tiradas. Apesar das queixas, passamos um bom bocado a rir com as fotografias, especialmente daquelas em que me lembrei de tapar a cara com a capeline. E sim, já é a segunda vez que a usei para o blog, mas em minha justiça, eu avisei que era uma das minhas peças favoritas!









I was wearing:
Top: Friday´s project
Shorts: Promod
Shoes: Mombasa
Necklace: Parfois
Capeline: Stradivarius

You Might Also Like

0 comentários