Ready. Set. Go!

Friday, August 10, 2012



  And the day has finally come. The day when the dream will come true. Who knew that what it took was just a push from the right people to make me wonder what I was missing for not having a fashion blog. All the fun, the friendships, the knowledge acquired! So, for all the incentives and all the points people made, I, Inês Meireles, have to thank from the bottom of my heart to all of those people. Without you I wouldn’t be able to build and continue this.
  Thank you notes aside here I will make a pledge: I won’t let anything or anyone make me give up this dream I have and I’ll make good use of this blog for it to come true.
  Without further ado, I officially start this amazing journey that I hope to enjoy!



  E chegou o dia, finalmente. O dia em que um sonho de longa data se realiza. Quem diria que bastava um empurrão das pessoas certas para me fazer imaginar o que eu estava a perder por não ter um blog de moda. Todo o divertimento, o aprofundar de amizades, o conhecimento que se adquire! Por tudo isso, por todos os incentivos e todos os argumentos que me apresentaram, eu, Inês Meireles, tenho que agradecer do fundo do meu coração a essas pessoas. Sem todos vós, eu não era sequer capaz de conseguir construir o que quer que fosse e dar continuidade.
  Agradecimentos à parte, aqui farei um juramento: não vou deixar que nada, nem ninguém me faça desistir do sonho que tenho e que farei bom uso do blog para este se realizar.
  Sem mais nada a acrescentar, dou oficialmente início a uma jornada fantástica que espero usufruir!







You Might Also Like

1 comentários

  1. Está amazing sis! :)
    Coisas boas virão!! Vou estar deste lado a acompanhar tudo. x

    ReplyDelete