Take me out

Saturday, August 25, 2012



A very short post for today just because I don’t have much time to write. It’s going to be a long day. I’m going to Porto with a couple of friends (including my photographer, so I’ll have plenty of photos to show you) to buy the tickets for a music festival. This festival is going to be like a way to say goodbye, yes, cause in no time I’ll be back in Aveiro (Yei). In one hand I’m very happy to return, I’m finally going to see people I haven’t seen it a long time. But in another hand I’m going to leave my closest friends here. But if our friendship stayed strong last year, it’s not going to fall apart this year! And here I am getting sidetracked again. I was afraid that I was going to be cold the day I took these photos, I just wanted to show this fantastic red dress without a jacket/top on top of it, it could ruin the way it flows with the wind. Just my luck, the sun decided to show up. And of course I wore the dress with my favorite shoes! A great look to go out for lunch/dinner.


Um post muito curto hoje, até porque o tempo que tenho para o escrever é muito pouco. Vai ser um dia muito longo. Ir ao Porto com umas amigas minhas (que inclui a minha fotógrafa, logo vão haver muitas fotos deste passeio) comprar os bilhetes para um festival. Festival esse que vai servir como uma despedida, sim, porque falta muito pouco tempo para eu ir para Aveiro (Yei). Por um lado estou bastante contente por ir para lá, vou finalmente ver pessoas que já não via há imenso tempo. Mas por outro lado vou deixar cá os meus amigos mais próximos. Se a amizade permaneceu forte no ano passado, não vai ser este ano que se vai desmoronar! Mas já estou a trocar as volras todas, para variar. Eu estava com medo de ter frio neste dia em que tirei as fotografias, eu só queria mostrar este vestido vermelho fantástico sem ter nenhum casaco/top por cima, podia estragar a forma como ele flui com o vento. Sorte a minha, o sol decidiu aparecer. E claro está, usei o vestido com os meus sapatos favoritos! Um look óptimo para um almoço/jantar fora.











I was wearing:
Dress: Pull and Bear
Shoes: Lefties
Belt: Vintage
Necklace: Parfois
Sunglass: Lefties
Bag: Lefties

You Might Also Like

0 comentários