The youth

Wednesday, August 29, 2012


To be a little different I decided to wear a monochromatic look today, where the shoes pop out from the whole outfit. This skirt was forgotten on my drawer and by a lucky shot I found it just in time to make the post for the blog while the weather works with me. Also I had forgotten how short this skirt is. Probably that is why it was forgotten in my drawer. But I thought that with this weather and with the advance of the blog, showing a little bit of leg isn't necessarily a bad thing. Also I just noticed I talk a lot about the weather in here, but forget about it, my head isn't what it used to be even though I'm just 19. See you next time!


Para ser um pouco diferente, hoje decidi-me por um look mais monocromático, onde os sapatos saltam mais à vista do que propriamente o resto da roupa. Esta saia andava esquecida na última gaveta da minha cómoda, mas por sorte encontrei-a mesmo a tempo de fazer um post para o blog, enquanto o clima ainda o permite. Também me tinha esquecido o quão curta esta saia é. Deve ser por isso que ficou esquecida na gaveta. Mas achei que com o tempo que estava e com o avanço do blog, mostrar um pouco de perna não era uma coisa necessariamente má. E agora reparei que falo muito de questões climatéricas por aqui, mas deixem lá, a minha cabeça já não é o que era apesar dos meus 19 anos. Até uma próxima!










I was wearing:
Top: Lefties
Skirt: Lefties
Shoes: Parfois
Sunglasse: Lefties

You Might Also Like

0 comentários