Too much feathers?

Thursday, August 23, 2012



Today is just a no day. I love to take pictures for the blog but today I’m just not in the mood. I keep looking through my closet and I can’t seem to find anything that I feel like wearing. It’s one of those days that I’m only comfortable in my pjs and at home. And to top it all off my hair is also in a no day. Don’t get me wrong, I can’t get enough of my blog, I couldn’t be happier about it but it’s just one of those days when I just feel like staying in watching a movie with my dear dog by my side. One day I’ll show him here, he’s beautiful! Also I’m not feeling like writing big texts so I’m going to leave you with some pictures I took yesterday near my house to inspire you. To me it will be a day at home.

Estou em dia “não”. Por muito prazer que me dê tirar fotografias para o blog, não estou com aquela vontade. Estou farta de olhar para os armários e não encontro nada que me apeteça usar. Estou naqueles dias em que só estou bem de pijama e em casa, de preferência. E, cereja em topo de bolo, o meu cabelo também decidiu estar em dia não. Não me entendam mal, não estou farta do meu blog, até nem é possível estar mais contente com ele, mas existem aqueles dias em que nem me apetece sair de casa, só quero ver um filme sossegada com o meu querido cão ao lado. Um dia mostro-o no blog, ele é lindo! Também não estou com grande vontade de escrever grandes textos, por isso fiquem com fotografias que tirei ontem, perto de minha casa e inspirem-se. Para mim, hoje vai ser um dia passado em casa.












I was wearing:
Top: Lefties
Trousers: Lefties
Shoes: Pedro Miguel
Necklace: Mikasa
Bag: Zara

You Might Also Like

0 comentários