"Bliss"

Friday, September 14, 2012



I was sad that I couldn’t post my look on the first day of school. I forgot my camera at home (stupid), and in reality I felt like shopping. And when I say shopping I mean a shopping marathon! And what amazing things I found on sale! I was really with what I found specially the black boots that I showed you yesterday.
To make up for not publishing anything yesterday, here it goes what I wore to college yesterday. Nothing too flashy, neutral colors (with my favorite pants), a loose and comfortable top. I just changed the shoes, I have to a walk a long distance to get to the university so I chose a pair of red sands with a bow. Keeping things simple is my motto, less is more.


Tive muita pena por não ter conseguido postar no dia do começo das aulas o meu look. Para além de me ter esquecido da máquina em casa (estúpida), a realidade foi que me apeteceu ir às compras. E quando digo compras, uma maratona de compras! E que coisas fantásticas que eu ainda encontrei em saldos! Fiquei bastante contente com os meus achados principalmente com as botas pretas que eu vos mostrei ontem.
Para compensar não ter publicado nada ontem, aqui vai o que eu usei para a faculdade ontem. Nada de muito berrante, cores neutras (com as minhas calças favoritas), um top mais largo e confortável. Apenas mudei os sapatos, como tenho que caminhar uma longa distância para chegar à universidade, optei por usar umas sandálias vermelhas com o pormenor do laço. Manter as coisas simples é o meu lema, menos é mais.












I was wearing:
Top: American Vintage
Trousers: Zara
Shoes: Mombasa

You Might Also Like

5 comentários

  1. Love your floral print pants! :) Your blog is awesome-just became a member/follower of your blog on Bloglovin. I hope you'll follow me back and we can keep in touch. Happy Blogging!!! 

Elle xoxo

    www.thehighfeather.com 

    ReplyDelete
  2. Ciao!!!
    Molto belo tuo blog... me piace molto... adesso lo vedro sempre.
    Sto passando per invitarti a conoscere mia Page : http://www.facebook.com/couturetrend1 , sempre agiornata con tutto su le moda , make up , decorazione e tante altro..

    Nostro blog : http://couturetrend.blogspot.it/



    Bacii!!!

    ReplyDelete