"Cosy"

Friday, September 21, 2012


It's weekend! At least for me, I have no classes on Friday. And as I have an extra day, it is clear that I will take it to rest! Right now, I'm writing for the blog and watching a Harry Potter movie (Potterhead here). And I feel so relaxed right now! And it shows in my clothes. The rain decided to come to these parts, unfortunately. Goodbye summer clothing!




É fim-de-semana! Pelo menos para mim, não tenho aulas à sexta. E como tenho um dia extra, está claro que vou aproveitar para descansar! Neste preciso momento, estou a escrever para o blog e a ver um filme do Harry Potter (Potterhead aqui!). Sinto-me tão relaxada agora! E isso vê-se na roupa. A chuva decidiu aparecer para estes lados, infelizmente. Adeus roupa de Verão! 

















I was wearing:
Top: Lefties
Trousers: Zara
Necklace: Zara
Sunglasse: H&M
Boots: Tally Weijl
Bag: Stradivarius

You Might Also Like

1 comentários