"I´m in love with a blogger"

Friday, September 28, 2012



I'm sick! I don´t have the patience for anything, that's why I haven´t posted here. And so I apologize, but I promise to make up for the weekend! I'll find time between works and study that I have to do. This top was offered to me by a cousin who had no idea that I was creating a blog.  And I have a surprise! The first tutorial The Golden Soul is coming! But I won´t reveal what it is, you will have to come to the blog to see.
And I let you a song of Kaiser Chiefs, one of my favorite live bands, On the Run!


Estou doente! Nem sequer tenho paciência para nada, por isso é que não tenho publicado aqui no blog. E por isso peço desculpa, mas prometo que compenso no fim de semana! Arranjarei tempo entre os diversos trabalhos e estudo que tenho que fazer. Este top foi-me oferecido por uma primaque nem fazia ideia que eu estava a criar um blog. E tenho uma surpresa! O primeiro tutorial The Golden Soul vem aí! Mas não vou revelar sobre o que é, terão que vir ao blog ver.
E deixo uma música dos Kaiser Chiefs, uma das minhas bandas favoritas ao vivo, On the Run!












I was wearing:
Top: Pull & Bear
Trousers: Zara
Jacket: Lefties
Shoes: Prof
Clutch: H&M
Sunglasse: Vintage
Necklace: Lefties 




You Might Also Like

0 comentários