"Nerd"

Wednesday, September 19, 2012



I am tired! Classes have just begun but I feel already a huge desire to go on (again) holidays. It can not be. I have to get energy, but it is not always easy when you are not taking the course of dream. But that's a story for another day. Today I feel like a nerd. Only because I am wearing similar nerd glasses. Yeah, silly me. I'm wearing my floral pants, again. Every time I look at all my pants, these are the ones that catch my eyes and I love the comfort they give me, especially when I have a thousand things to do during the day. And by the way, my day was crazy. Between classes, work and gatherings with friends, now I have to take pictures almost everyday for the blog. Do not think the day should have 30 hours instead of 24?


Estou cansada! As aulas mal começaram mas eu já sinto uma vontade enorme de ir (outra vez) de férias. Não pode ser. Tenho de arranjar energias, mas nem sempre é fácil quando não se está a tirar o curso de sonho. Mas isso é história para outro dia. Hoje sinto-me uma nerd. Mas só porque estou a usar uns óculos de nerd. Mais uma vez, estou a usar as minhas calças florais. De cada vez que olho para as minhas calças, estas são as que me saltam logo à vista e adoro o conforto que elas me dão, principalmente quando tenho mil e uma coisas para fazer durante o dia. E por falar nisso, o meu dia foi de loucos. Entre aulas, trabalhos e convívios com amigos, agora tenho de acrescentar tirar fotografias quase todos os dias para o blog. Não acham que o dia devia de ter 30 horas em vez de 24?















I was wearing:
Top: Mango
Trousers: Zara
Shoes: Primark
Bag: Primark
Necklace: Mango Touch
Glasses: Lefties

You Might Also Like

0 comentários