"Sunny day"

Sunday, September 16, 2012



What a sunny day it was! I’m not the type of person that likes to lie on the beach and get sun burns so that my skin can get a little tanned. I rather go for walks on the beach with my friends (the only problem is that instead of a bikini tan line I get a top and shorts tan line). I don’t even know why I got out of the house wearing a blazer, two minutes after I was taking it off because I was so hot. But I couldn’t help it; it looked good with the outfit. I remember perfectly the day when I bought these sandals and it was a couple of years ago. I was in hurry to catch a train in Porto when I look to my left and spot these sandals in the window of the store. It was love at first sight, did not think twice and I got in to try them and buy them. My problem was that I really had to catch that train, I had to be in Braga at a certain hour and I couldn’t be late. I ran so much but the thing is I caught that train. A happy ending.


Mas que dia solarengo este! Não sou muito o tipo de pessoa que gosta de estar na praia de papo para o ar na praia a apanhar grandes escaldões para ficar morena. Prefiro dar passeios pela praia com os meus amigos (o único senão é que em vez de ficar com a marca do biquíni, fico com a marca do top e dos calções). Nem sei bem qual foi a minha ideia de sair de casa de blazer, está claro que passados dois minutos já estava cheia de calor e a ter que andar com o casaco pendurado. Mas o que é que querem, ficava bem com a roupa. Lembro-me perfeitamente do dia em que comprei estas sandálias e já foi há uns aninhos. Ia eu cheia de pressa para apanhar um comboio no Porto quando olho para o meu lado esquerdo e vejo estas sandálias na montra. Foi amor à primeira vista, nem hesitei duas vezes e entrei na loja para as experimentar e comprar. O meu problema é que tinha mesmo que apanhar aquele comboio, tinha que estar em Braga a uma certa hora e não me podia atrasar. O que eu corri rua abaixo mas é certo que apanhei o comboio. Um final feliz.  










I was wearing:
Top: Lefties
Blazer: Lefties
Shorts: Women´secrets
Shoes: Anya

You Might Also Like

4 comentários

  1. Cute pics!
    Check out my NYFW favorites on:http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Your blog is kinda cool. And I kinda love going here! One of my fav posts, this one, too :)
    Sending love! Maybe we can follow each other?

    xx,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete
  3. I'd love if you visited my blog at http://estarer.blogspot.com/
    Let me know, if you would like to follow each other on Blogger

    ReplyDelete
  4. Beautiful photos, make me wanna be in summer haha :)
    Follow each other if you want!

    Bisous! Marie

    ReplyDelete