The dress

Tuesday, September 04, 2012



To start I apologize for not being here. But in my defense these last few days have been, to say the least, complete madness. As I had already told you, in no time I’m gonna be at Aveiro and I’m only going to be home for the weekend. Long story short, I’ll barely see my friends from around here… So I have to enjoy them while I can! Coffees, trips to the beach, going out at night that leaves us feeling like zombies and midnight swims on the pool, I had little time to take pictures, let alone write. But I promise that this week I’m going to commit to this and show you amazing things. I’ve been preparing some surprises for the blog! I was so sorry for not being able to publish anything these days, but I haven’t been doing anything out of the ordinary, they were just amazing days with the best company I could have. As always, instead of writing about fashion, clothes or stuff like I always end up talking about my life. The dress that I’m wearing in these pictures is my favorite, ever. And of course it had to be coral. I’ve never seen a dress that I have fallen in love as deeply as this one. And it was my prom dress (good times) and it wasn’t even that expensive. Mango, Spring-Summer, last year. Has you may have noticed, I like loose fabrics. I think they give a certain elegance to the movement. But that’s just my opinion.


Para começar, peço imediatamente desculpa por não ter dado sinais de vida no blog. Mas em minha defesa estes últimos dias têm sido, no mínimo, uma loucura. Como eu já vos tinha dito, daqui a pouco tempo vou para Aveiro e só venho a casa aos fins-de-semana. Resumindo, não vou estar quase tempo nenhum com os meus amigos mais chegados de cá… Por isso tenho de aproveitar enquanto cá estou! No meio de cafés, idas à praia, saídas à noite que nos deixam em estado “zombie” e idas à piscina noturnas, pouco tempo sobrou para tirar fotografias, quanto mais escrever textos. Mas prometo que nesta semana me vou aplicar e mostrar-vos coisas fantásticas. Até porque ando a preparar umas quantas surpresas para o blog! Tive imensa pena em nada publicar nada nestes dias, mas não fazia nada de diferente, foram dias magníficos com a melhor companhia que eu poderia ter. Como sempre, em vez de escrever sobre moda, roupa ou coisas do género, acabo sempre por falar da minha vida. O vestido que estou a usar nestas fotografias, é de facto, o meu favorito de sempre. E claro, tinha de ser coral. Nunca vi nenhum vestido pelo qual me apaixonasse tão profundamente como este. E foi o meu vestido de baile (bons tempos) e nem foi caro. Mango, Primavera-Verão, ano passado. Como já devem ter reparado, eu gosto de tecidos fluídos. Penso que dão uma elegância acrescida ao movimento. Mas é apenas a minha opinião.















I was wearing:
Dress: Mango

You Might Also Like

0 comentários