"Too cool for skull"

Monday, September 17, 2012



And here I am writing a new post. And looking at my bag. Yes, the weekend is over and is time to pack again. It’s the routine I have to get used to. And I hate routines. But it’s life.
I am, in fact, wearing my favorite pieces all at once so I love this look. My wedge sneakers, my recent finding, the top with the tearing in a skull shape and my favorite jeans. This weekend I found amazing pants. H&M has the most beautiful collection of all kinds of pants and they’re cheap. I bought the most gorgeous pair and I fell completely for them. I’ll show them here eventually! Oh and I found the basic V neck that I wanted so badly. I’ve been looking for it like a maniac. Or it was the wrong gray, or the wrong cut that didn’t look good. And I had an extra, it was on sale!!! It only cost 2.99 EUR on Zara. I almost died with excitement.
Something that has been making me really happy is the fact that the blog has been receiving such caring comments. That makes want to always give my best to be up to the expectations. So, thank you so much for caring about my blog and making me feel welcomed in the blogosphere.


E aqui estou eu a escrever o novo post. E a olhar para a mala. Sim, o fim-de-semana acabou e está na hora de fazer as malas, outra vez. É a rotina que me tenho de habituar. E eu detesto rotinas. Mas a vida é assim.
Estou, de facto, a usar as minhas peças favoritas todas ao mesmo tempo, por isso eu adoro este look. As minhas sapatilhas de cunha, o meu top recentemente achado com rasgões em forma de caveira e os meus jeans favoritos. Neste fim de semana fiz um achado incrível a nível de calças. A H&M está com uma colecção linda de calças de todo o tipo e bastante baratas. Eu comprei umas lindas e apaixonei-me completamente por elas. A seu tempo mostrarei aqui no blog! Ah, e encontrei a t-shirt básica cinzenta com um decote em V que eu tanto queria. Andava que nem uma louca à procura. Ou não era aquele cinzento, ou não era aquele corte ou ficava mal. E tive um extra, estava em saldos!!! Custou-me apenas 2,99 EUR na Zara. Eu quase que morria com a excitação.
Uma coisa que me tem deixado bastante feliz é o facto de receber comentários tão carinhosos no blog. Isso faz-me ter uma enorme vontade de dar sempre o meu melhor para estar à altura das expectativas. Por isso, muito obrigada por se importarem com o meu blog e por me fazerem sentir acarinhada na blogosfera!









I was wearing:
Top: Lefties
Trousers: Zara
Necklace: Zara
Sneackers: Primark
Bag: Primark

You Might Also Like

5 comentários