"Tutorial: Half moon nails"

Saturday, September 29, 2012



The first tutorial is about and nails. I can´t walk without polish on my nails, for me it's all part of the look. And as I have always my nails painted, I have a large collection of nail polish. And lately I have been dedicated to nail art. Some things went well, others… just not. So today I decided to show you something I usually do a few times and it always runs well. Has no difficulty and you can make the combination as you like it. I chose the same color but in two variants, with glow and matte. Have fun with your nails!


O primeiro tutorial e é sobre unhas. Eu não consigo andar sem verniz nas minhas unhas, para mim faz tudo parte do look. E como ando sempre de unhas pintadas tenho uma vasta colecção de vernizes. E ultimamente tenho-me dedicado à nail art. Algumas coisas correram bem, outras nem por isso. Então hoje decidi mostrar algo que costumo fazer algumas vezes e que corre sempre bem. Não tem qualquer dificuldade e podem fazer a combinação que mais gostarem. Eu escolhi a mesma cor mas em duas variantes, com brilho e em matte. Divirtam-se com as vossas unhas!

1. What you will need:  


2. Clean your nails 





3. Aply your base coat


4. Aply the first colour






The result:


You Might Also Like

0 comentários