"Vintage is my middle name"

Tuesday, September 25, 2012



When I saw a post from Andy Torres on her first designer bag, I decided to make one too. This bag has a different meaning for me and unique, it was given to me by my mother (and has over 25 years!). And of course, it´s my favorite bag. And, being me, a person who loves basics, this bag is perfect for me. It's a real lady's purse, it has all in there! This white shirt was also my mother. I always find amazing stuff in her closet.
Nothing gives me more pleasure than writing a post to music. So whenever you do, I'll post it on the blog. So you can get to know my music taste. Today I leave you with MUSE, "Madness."


Quando vi um post da Andy Torres sobre a primeira mala de griffe dela, decidi fazer um também. Até porque, esta mala tem um significado diferente e único para mim, foi-me dada pela minha mãe (e tem mais de 25 anos!). E, é claro, a minha mala favorita. E, sendo eu, uma pessoa que adora básicos, esta mala é perfeita para mim. É uma verdadeira mala de senhora, cabe tudo lá dentro! Esta camisa branca também era da minha mãe. Encontro sempre coisas fantásticas no guarda-roupa dela. Nada me dá mais prazer que escrever um post ao som de música. Por isso, sempre que o fizer, vou publicá-la no blog. Assim ficam a conhecer o meu gosto musical. Hoje deixo-vos com MUSE, “Madness”.













 I was wearing:
Top: Vintage
Trousers: Zara
Bag: Louis Vuitton
Capeline: Stradivarius
Shoes: Pedro Miguel



You Might Also Like

1 comentários

  1. Lovely post :)

    check out mine,if you want
    It's about Once a Week Chic!
    Maybe follow each other if you like?

    Your Princess is in Another Castle

    ReplyDelete