"Home"

Thursday, October 25, 2012



More photos taken at Ana´s house. I don´t know why, but we have a tendency to take pictures at her house. But most of the time it´s because of the rain, we can´t take pictures outside. If I'm not mistaken, this day we went shopping (as usual), so I chose a look more comfortable that allowed me to dress and undress easily.
And I remembered now, I have to show you the pictures from Replay Party!


Mais fotografias tiradas em casa da Ana. Não sei porquê, mas temos uma certa tendência em tirar fotografias na casa dela. Mas a maior parte das vezes por causa da chuva, não é possível tirar fotografias lá fora. Se não me engano, neste dia fomos fazer compras (para não variar), por isso escolhi um look mais confortável e que me permitisse vestir e despir com relativa facilidade.
E lembrei-me agora, tenho que vos mostrar as fotos da festa da Replay!










I was wearing:
Sweater: Zara
Trousers: H&M
Shoes: Lefties
Necklace: Vintage



You Might Also Like

0 comentários