"It´s a dress!"

Thursday, October 04, 2012



I have great news: The Golden Soul will be attending the first fashion event as official blogger! We will be attending the anniversary of Fashion TV! I couldn´t be happier! And it's already tomorrow. I'm looking for the perfect dress but I just can´t find it! I need something simple, sophisticated and that is my kind of style. I don´t want to take something that I've bought in a while. I want a new dress! I know it's asking a lot, but I have to be perfect tomorrow. This may be the push I needed for my blog.


Tenho uma grande novidade: The Golden Soul vai ao primeiro evento de moda como blogger oficial! Eu e a Ana vamos ao aniversário da Fashion TV! Não podia estar mais feliz! E é já amanhã. Ando à procura do vestido perfeito mas simplesmente não o consigo encontrar! Preciso de algo que seja simples, sofisticado e que seja a minha cara. Não estou com grande vontade de levar algo que eu já tenha comprado há algum tempo. Quero um vestido novo! Eu sei que é pedir muito, mas eu tenho que estar perfeita amanhã. Isto poderá ser o empurrão que eu precisava para o meu blog.










I was wearing:
Dress: H&M
Blazer: Vintage
Shoes: Stradivarius
Clutch: H&M
Necklace: Lefties

Franz Ferdinand - This Fire:




You Might Also Like

5 comentários

  1. Fun, simple, lovely and so great was my experience here.

    ReplyDelete
  2. Amazing,just amazing honey!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    ReplyDelete
  3. hey sweetie
    I just found your blog and I really love it!
    I think that your outfits are stunning!
    I am your new follower!
    check my blog if you want and maybe follow if you like it!

    Greetings from Greece
    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete
  4. great dress!

    http://thehandbagconcept.blogspot.com/

    ReplyDelete