"Oh happy day"

Tuesday, October 09, 2012



I don´t know what happened to me today. I just know that my mind is not working well. It must be the weather. But after school, I had a lot of fun with a friend of mine. And I made a fantastic purchase: gorgeous boots for just 6.45 €! I was shocked with the price. You've probably noticed that I love bargains. I am considering going there to get another pair of boots that I saw.
Looks like the rain is here to stay. And I HATE rain. But it has it´s advantage: an excuse to buy more boots!


Nem sei o que é que me deu hoje. Só sei que a minha mente não está a funcionar bem. Deve ser do tempo. Mas depois das aulas, diverti-me imenso com um amigo meu. E fiz uma compra fantástica: umas botas lindas a apenas 6,45 €! Fiquei chocada com o preço. Já devem ter percebido que eu adoro bagatelas. Estou a considerar em ir lá buscar outro par de botas que vi.
Parece que a chuva veio para ficar. E eu DETESTO chuva. Mas tem a sua vantagem: pretexto para comprar mais botas!













I was wearing:
Blazer: H&M
Top: Women´secret
Trousers: Zara
Shoes: Pedro Miguel
Scarf: Springfield 
Bag: Zara

You Might Also Like

1 comentários

  1. love the look! great!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete