"Print"

Saturday, October 13, 2012



I studied anatomy the whole afternoon! I'm proud of myself! I had never been able to study so many hours, but thankfully I did. So I can go out for coffee tonight without feeling guilty.
These trousers have become my favourite ones. Of course I don´t use them regularly but when I use them I feel fantastic. And the number of people who look at my pants is huge. And I'm not complaining.
I want you to know that I'm dealing with the contest I will do this week. I think you will love it!


Consegui estudar uma tarde inteira anatomia. Estou orgulhosa de mim! Acho que nunca tinha conseguido estudar tantas horas seguidas, mas ainda bem que o fiz. Assim posso ir tomar um café hoje à noite sem me sentir culpada.
Estas calças passaram a ser as minhas favoritas. Claro que não as uso com muita regularidade mas quando as uso sinto-me fantásticas. E o número de pessoas que olham para as minhas calças é enorme. E eu não me queixo.
Quero que saibam que já estou a tratar do concurso que vou fazer durante esta semana. Acho que vão adorar!












I was wearing:
Top: Lefties
Trousers: H&M
Shoes: Tally Weijl
Bag: Zara
Necklace: Parfois
Sunglasse: H&M

You Might Also Like

18 comentários

  1. nice bag :))

    http://goodlook-goodday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Love the print of your treggings too! :)

    ReplyDelete
  3. I love the print of your pants!(:
    xo,
    loadsofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Love those printed pants, girl!
    xo TJ

    ReplyDelete
  5. Love the pants, hate anatomy! Lol! I have a pair of great printed snakeskin pants but I can only pull them out once a month or so...when I do though it's fierce!
    Come check out my magazine as well
    Xo,
    - Indulgera

    ReplyDelete
    Replies
    1. We have the same opinion about anatomy and this pants :)
      Thank you!

      Delete