"Yei!"

Wednesday, October 10, 2012


I can´t believe. My blog, my precious blog has already 2 months. And I tell you very honestly, I'm pretty proud of what I have done. The opportunities that appeared to me have been fantastic. I feel that a new world is waiting for me. And I could not be happier! Thank you all, who follow me all the days and leave me kind comments. I love you all!

Nem consigo acreditar. O meu blog, o meu precioso blog já tem 2 meses. E digo-vos com muita sinceridade, estou bastante orgulhosa do que tenho feito. As oportunidades que me têm aparecido têm sido fantásticas. Sinto que está um novo mundo à minha espera. E não podia estar mais feliz! Muito obrigada a todos que me seguem todos os dias e que principalmente me deixam comentários fantásticos. Adoro-vos!





You Might Also Like

0 comentários