"Skyfall"

Tuesday, November 13, 2012

Pictures by Mark Afonso

I went to see "Skyfall" today! After much delay, I finally had time to go see the latest film of my favorite saga - 007. And I have to say it was worth every penny. Not going to lie, it wasn´t the best movie of the saga but it is undoubtedly a great film. And let it be said that seeing Daniel Craig in close-up is always a pleasure. This was not the outfit I chose for today to go to the cinema with my dearest friend (I chose something more comfortable today). It was actually what I wore yesterday to an exhausting day of classes. And I regretted to go with heels. I got to the end of the day extremely tired! The cold is here to stay this time. You will get to see me with many sweaters and layers and layers of clothes.


Fui ver o “Skyfall” hoje! Depois de muito adiar, finalmente tive tempo de ir ver o mais recente filme da minha saga favorita – 007. E tenho a dizer que valeu cada euro do bilhete. Não vou mentir, não foi o melhor filme da saga mas é sem dúvida um grande filme. E diga-se de passagem que ver o Daniel Craig em grande plano é sempre um prazer. Esta não foi a roupa que eu escolhi hoje para ir ao cinema com o meu queridíssimo amigo (escolhi algo mais confortável hoje). Foi de facto o que eu usei ontem para um, no mínimo, exaustivo dia de aulas. E arrependi-me de ir de saltos. Cheguei ao fim do dia cansadíssima! O frio veio para ficar desta vez. Vão começar a ver-me com muitas camisolas de malha e camadas e mais camadas de roupa.







I was wearing:
Top: Lefties
Coat: Morgat
Trousers: Zara
Shoes: Local store
Bag: Louis Vuitton
Necklace: Vintage

You Might Also Like

1 comentários

  1. so cuuuteee :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete