"Temporary"

Wednesday, November 28, 2012


I always had a special interest in tattoos. Don´t ask me why, but there is something about them that fascinates me. I wish I had one. But the indecision of choosing the design, the idea of having something forever and the pain that may cause me to make it always leaves me apprehensive. In short, however I want one, I don´t have the courage to do it! Until I found the solution: temporary tattoos! Changing drawing whenever I want, it doesn´t hurt and it´s not forever! Perfect. This week I went to Claire's, which opened in Aveiro and I have found that they have a wide range of temporary tattoos and believe me, they have designs to suit all tastes. I don´t resist and bought them. I'm quite happy with the result, it seems true. The only care that must take is to apply a small bandage over the tattoo when it is bedtime, to last for several days. This week I put a small butterfly on the wrist! What do you think,  it´s a good solution?


Liked the new design of the blog? I've been experimenting new layouts and this was what I liked the most. I haven´t done everything I wanted, but with time it will be over! And don´t forget to follow my blog through twitter, bloglovin and fashiolista. The direct links are in dark gray sidebar on "Follow me"!

Sempre tive um especial interesse por tatuagens. Não me perguntem porquê, mas existe algo nelas que me fascina. Gostava de ter uma. Mas a indecisão da escolha do desenho, a ideia de ter algo para sempre e a dor que me poderá provocar ao fazê-la deixa-me sempre apreensiva. Resumindo, por muito que queira uma, não tenho coragem de a fazer! Até que descobri a solução: tatuagens temporárias! Mudo de desenho sempre que quero, não dói e não tenho de me comprometer para sempre! Perfeito. Esta semana passei pela Claire´s que abriu em Aveiro e descobri que têm uma vasta gama de tatuagens temporárias e, acreditem, têm desenhos para todos os gostos. Não resiste e comprei. Estou bastante contente com o resultado, parecem verdadeiras. O único cuidado que devem ter é o de aplicar um pequeno penso em cima da tatuagem quando se forem deitar, só para não estragar e durar durante alguns dias. Esta semana pus uma pequena borboleta no pulso! O que acham, é uma boa solução?

Gostaram do novo design do blog? Ando a experimentar novos layouts e este foi o que eu gostei mais. Ainda não fiz tudo o que queria, mas com o tempo ficará acabado! E não se esqueçam de seguir o meu blog através do twitter, bloglovin e fashiolista. Os links directos estão na barra lateral cinzenta escura em “Follow me”!

Love, Inês



You Might Also Like

2 comentários