Christmas Eve

Tuesday, December 25, 2012


  At last, I managed to escape from my family. This Christmas is being crazy with Luky! It is always following the food and don´t leave me alone. In this moment it is asleep (finally). It is making me write freely. Want to know what is his new nickname? Lord Luky.
I don´t know about you, but Christmas here is crazy. My mother spends the entire day cooking, so my dad and I took the opportunity to make the last Christmas shopping.
The dinner went very well. The family had enough to praise the food of my mother, which makes her extremely happy. Now it's time to see a movie, "Tangled." I love it!
I'll leave you with a taste of the environment around here!



Até que enfim, consegui escapar à minha família. Este Natal está a ser uma loucura com o Luky! Anda sempre atrás da comida e não me deixa em paz. Neste momento está a dormir. O que me está a deixar escrever à vontade. Querem saber qual é a nova alcunha dele? Lorde Luky.
Não sei quanto a vocês, mas o Natal cá em casa é uma loucura. A minha mãe passa o dia a cozinhar, por isso eu e o meu pai aproveitamos para fazer as últimas compras de Natal.
O jantar correu muito bem. A família fartou-se de elogiar a comida da minha mãe, o que a deixa extremamente feliz. Agora está na hora de ver um filme, “Entrelaçados”. Adoro!
Vou deixar-vos com um cheirinho do ambiente cá por casa!





Love, Inês





You Might Also Like

0 comentários