Birthday wishlist

Wednesday, January 23, 2013

First of all, I apologize for my abstinence, but due to a big storm I was without internet over the past few days. On the positive side, this week is my birthday!! This Friday I am turning 20 and I want to celebrate with my closest friends. With the arrival of my birthday comes the problem of no one knowing what I to offer me. This year, to avoid that, I decided to create a wishlist, with all sorts of prices. And as I haven´t had time to take photographs, I'll share with you my Birthday Wishlist!



Antes de tudo, peço desculpa pela minha abstinência, mas devido a um grande temporal fiquei sem Internet durante estes últimos dias. Vendo pelo lado positivo, esta semana faço anos!! Esta sexta-feira faço 20 e pretendo festejar à grande com os meus amigos mais próximos. Com a chegada do meu aniversário vem o problema de ninguém saber o que me oferecer. Este ano para evitar isso, decidi criar uma lista, abrangendo todo o tipo de preços. E como não tive tempo para tirar fotografias, vou partilhar convosco a minha lista!







1. Eugénio Campos  "Fetiche" necklace
2. Parfois bag
3. Slippers Zara
4. Chanel Rouge Noir Nº. 18
5. Kenzo sweater
6. Seaside shoes
7. Swarovski skull earphones
8. Céline white shirt
9. Jeffrey Campbell Lucite Lita
10. YSL Rouge Volupte Nude Beige
11. Parfois ring

Love, Inês

You Might Also Like

0 comentários