Mixing

Tuesday, January 15, 2013




Never crossed my mind mix velvet with corduroy. It was those things that I never thought it would go. Until today. I decided to use something bolder, and came to my mind combine a velvet peplum with corduroy pants. Without apparent reason, my camera decided not to work properly. It must be it way of telling me that it needs holidays.


Nunca me passou pela cabeça misturar veludo com bombazine. Era daquelas coisas que eu achava que nunca iriam ficar bem. Até ao dia de hoje. Decidi usar algo mais arrojado, e veio-me à cabeça combinar um top de veludo com umas calças de bombazine. Sem razão aparente, a minha máquina decidiu não trabalhar em condições. Deve ser a maneira dela me dizer que precisa de férias. 





I was wearing:
Peplum: Stradivarius
Coat: Bershka
Pants: Mango
Shoes: Local Store
Necklace: Lefties

Love, Inês

You Might Also Like

1 comentários