New shoes, new love!

Thursday, May 02, 2013



  How I missed this! Well, I didn´t write a new publication for a long time! You guys don´t know the madness that was my last month. Among deliver college papers, final exams, I had to fully concentrate in college. You know, right now I'm an intern at a community health center, so I had to work a little more and left me no time to blog (how I regret that). Not that I have plenty of time now, but at least I'll enjoy the weekend to update.
  At the weekend I took the opportunity to relax a bit. And there is nothing better to relax than shopping! And just my luck, there was a Flea Market at Porto on Saturday. Of course I couldn´t resist and went there. And truth be told, I was curious to get to know the pieces from an online store called Tricirculo. I had a crush on one of their shoes and I was tempted to buy them, but I never buy shoes without first trying them on. When I finally found the "store" in the confusion of the Flea, the shoes I wanted were already sold out in my size. And it was a good thing, if it didn´t happen I wouldn´t even noticed these gorgeous shoes that I am completely in love! They are the perfect shoes, complete any look that I create and adjust wonderfully to my day. And they are the most comfortable shoes ever made! I am thinking of getting the sandal version!




  Que saudades! Bem, já não escrevia uma publicação nova há imenso tempo! Nem sabem a loucura que o meu último mês foi. Entre entregas de trabalhos de faculdade, exames finais, tive mesmo que me concentrar plenamente na faculdade. Sabem, neste momento estou a estagiar num Centro de Saúde, por isso tive que me aplicar mais um pouco, acabando por não me sobrar tempo nenhum para o blogue (com muita pena minha). Não é que eu tenha muito mais tempo agora, mas pelo menos vou aproveitar o fim-de-semana para ir actualizando.
  No fim-de-semana passado aproveitei para descontrair um pouco. E não há nada melhor para descontrair que compras! E olhem a minha sorte, havia um Flea Market no Porto no Sábado. Claro está que não resisti e passei por lá. E verdade seja dita, eu tinha curiosidade em conhecer os artigos de uma loja online, a Tricirculo. Andava de olho nuns sapatos deles e estava tentada em comprá-los, mas eu nunca compro sapatos sem primeiro experimentar. Quando finalmente encontrei a “loja” no meio da confusão do Flea, os sapatos que eu queria já estavam esgotados no meu tamanho. E ainda bem, senão nem sequer reparava nestes sapatos lindos pelos quais estou completamente apaixonada! São os sapatos perfeitos, completam qualquer look que eu construa e adaptam-se maravilhosamente ao meu dia-a-dia. E não tenho sapatos mais confortáveis que estes! Já ando de olho na versão em sandália. 



Platform shoes: Tricirculo

You Might Also Like

14 comentários

  1. cute! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    ReplyDelete
  2. nice post! I'm following you. I really hope you to the same!

    ReplyDelete
  3. Love it! Great blog, so I'm a New follower on GFC =)

    ReplyDelete
  4. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. these look so comfy!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  6. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    ReplyDelete
  7. Amazing shoes... so cool! Do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wow. Those shoes are to die for. Well written post!

    Followed! Can't wait for more.

    Beauty Baroness ☮♥

    ReplyDelete
  9. Love your blog!

    Please follow my blog! I'll follow you back!

    xoxo

    http://slimkidinside.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Elles sont canons !
    Bisous
    Yu'

    ReplyDelete
  11. Omg, love your blog!

    <3

    Do you want to follow each other?


    www.POLINEFASHION.pl

    ReplyDelete
  12. You have an amazing blog)i like it)

    take part in my giveaway)http://amenfashion-christy.blogspot.cz/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    xoxo Christy

    ReplyDelete