Denim lover

Wednesday, July 31, 2013


Another day spent strolling and resting (and I regret nothing!)
I already told you my trouble with finding skirts that I like. And you may remember a last week post which I showed a denim skirt (DIY). Voilà, here it is!
It was one of those days where I felt like wearing something unusual (for me). A skirt and denim with denim is something that comes out (a lot) of my personal style. But once in a while feels good to stay out of routine.


Mais um dia passado a passear e a descansar (e não me arrependo nada!)
Já vos tinha contado da minha dificuldade em encontrar saias ao meu gosto. E talvez se lembrem de uma publicação da semana passada onde mostrei uma saia de ganga (DIY). Voilà, é esta! 
Foi um daqueles dias em que me apeteceu vestir algo fora do normal (para mim). Uma saia e ganga com ganga é algo que sai (e muito) do meu estilo pessoal. Mas de vez em quando sabe bem sair da rotina.





I was wearing:
Denim shirt: Primark
Skirt: DIY
Shoes: Lefties
Bag: Vintage Louis Vuitton
Rings: Bershka

Love, Inês

You Might Also Like

5 comentários

  1. Heyhey^^ Great blog! Follow you now via GFC and bloglovin) Hope you follow me back, it would be nice! ;)

    http://fancyshot.blogspot.ru

    XOXO

    ReplyDelete
  2. Very nice outfit! Love the shoes
    x
    http://sassyc0c0.blogspot.fr

    ReplyDelete
  3. Love your blog! Wanna follow each other on GFC and Bloglovin, also on twitter? it would be very nice. just let me know and I'll follow you back asap! :D

    ReplyDelete
  4. i love the shoes and bag !!!!!!!!!!
    keep in touch
    www.articalandfashionknowledge.com

    ReplyDelete