Current mood.

Wednesday, January 15, 2014


Black. Let me be honest with you, I never was a big fan of black. I can admit that I was a girl of many colors. There was no forbidden or invalid combination. Don´t get me wrong, I'm all in favor of eccentric mixes but we have to slow down sometimes. You don´t want to look like a traveling circus when leaving the house (unless it´s fashion week season, where everything is valid). Now the story is quite different. This "non-color" captivated me. Perhaps because of the entire story it tells behind it. The rebellion, the "I don´t care what you think of me”, the Rock'N'Roll. Despite all this, black can be timeless and elegant.
I only regret that I´ve discovered it so late. I leave you with some inspirations which have been hanging in my mind for a while.

Don´t miss the opportunity to win a 200$ dress of your choice! Enter here.


Preto. Sou sincera, nunca fui muito fã de preto. Até vos posso confessar que eu era rapariga de misturar todas as cores e mais algumas. Não existia nenhuma combinação proibida ou inválida na minha cabeça. Não me interpretem mal, toda eu sou a favor de combinações excêntricas mas vamos lá pôr os travões em certos casos. Não queremos parecer um circo ambulante quando saímos de casa (excepto se for época das fashion weeks, aí vale tudo). Agora a história é bem diferente. Esta “não-cor” cativou-me. Talvez por tudo o que está conotado por trás dela. A rebeldia, o “não quero saber o que achas de mim”, o Rock´N´Roll. Apesar de tudo isto, consegue ser intemporal e elegante.
Só lamento ter descoberto tão tardiamente o preto. Deixo-vos algumas inspirações que têm andado a pairar na minha mente há algum tempo.

Não percam a oportunidade de ganhar um vestido à vossa escolha no valor de 200$! Entrem no sorteio aqui

















Source: We heart it

Love, Inês

You Might Also Like

2 comentários