This week mood: Shoes.

Monday, February 24, 2014


Love at first sight. It's no secret that I have a (huge) obsession with shoes. Big deal, all women have. I love window shopping for shoes. I love buying new shoes. I love the smell of new shoes. I love the feel of new shoes on my feet. I just love shoes. And when the most-perfect-shoes-on-earth look good and are comfortable (or close to comfortable, ups) it´s just love at first sight. Unfortunately for my bank account, I fall madly in love for a pair of shoes almost every week. Lately I've been paying more attention to flats and sneakers and just my luck they are one of the biggest trends!


Share with me, do you often fall in love with a pair of shoes?



Amor à primeira vista. Não é segredo nenhum que eu tenho uma (enorme) obsessão por sapatos. Grande coisa, todas as mulheres têm. Adoro ver montras de sapatos. Adoro comprar sapatos novos. Adoro o cheiro de sapatos novos. Adoro a sensação nos pés de sapatos novos. Simplesmente adoro sapatos. E quando encontro o par mais-perfeito-à-face-da-terra, experimento e são confortáveis (ou perto de confortáveis, ups) é logo amor à primeira vista. E para mal dos meus pecados e da minha carteira, apaixono-me loucamente por um par de sapatos quase todas as semanas. Ultimamente tenho dado mais atenção aos rasos e para a minha sorte é uma das grandes tendências!


Partilhem comigo, costumam apaixonar-se por um par de sapatos? 









Source: We heart it

Love, Inês

You Might Also Like

3 comentários

  1. great shoes!!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. these shoes are die for..loving pink one
    new post up on my blog the girlz gallery

    ReplyDelete
  3. Gorgeous:)I really like this post:)
    Would you like to follow each other? Let me know
    http://onedayinmyhighheels.blogspot.com/

    ReplyDelete