The sun.

Wednesday, March 12, 2014


Finally. And we have sun! I admit I was already craving for warmer weather. But I'm also honest; I'm still not mentally prepared to walk around just in tees and bare legs!
I am having an intense week filled with exams and things to do and tiredness already begins to overtake me. But today I took a little time to relax a bit and let me tell you that felt so good!


Tell me, how´s your week?


Finalmente. E temos sol! Admito que já estava com saudades de um tempo mais quente. Mas também sou sincera, ainda não sou preparada psicologicamente para andar por aí apenas de t-shirt e de pernas à mostra!
Tenho tido uma semana intensa, cheia de exames e coisas para fazer e o cansaço já se começa a apoderar de mim. Mas hoje tirei um tempinho para relaxar um pouco e digo-vos que me soube pela vida!


Digam-me coisas, como é que tem sido a vossa semana? 





I was wearing: 
Dress/Bag: Lefties
Trousers: H&M
Shoes: Bershka
Earrings: Parfois

Love, Inês

You Might Also Like

13 comentários

  1. love!
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love your dress..in fact the whole look :)

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  3. Essas botas sao girissimas :D

    beijinho*
    www.ivaniadiamond.com

    ReplyDelete
  4. Lovely blog, dear:)
    Follow each other?
    Let me know...kisses

    www.silkandsmoke.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Amazing look!! :)

    Happy Weekend!! :)

    Love
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com/

    ReplyDelete
  6. Super nice outfit
    Very cool pics too
    good made :)
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/200-am.html

    ReplyDelete
  7. Very nice pictures, dear!!! You are so pretty!
    xoxo
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4487669

    ReplyDelete
  8. Wow! What can I say? ... intimidates me! Plots look!
    You have a figure like a model! And just as you pose!
    Great post! I congratulate the ability and talent to curiosity to me!
    I will always be coming back for more: *


    Regards,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  9. Very cool pics and super cool outfit too
    Good job!
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/all-leafs-are-grey.html

    ReplyDelete
  10. i love this look, beautiful sunnies!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    ReplyDelete
  11. Nice blog. Follow for follow?

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Follow me, when I see I follow you back.
    When you follow my blog, write me on comment.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam takie zdjęcia, kiedy słońce rozświetla twarz. Jesteś bardzo ładną dziewczyna. Pozdrawiam.

    ReplyDelete