Say yes to the dress!

Wednesday, September 10, 2014



(EN) Special. If there's one thing I like is to feel special in all my outfits. But I confess that in special occasions I like to feel that little extra. A stunning dress, different, one that tells a story. That's what I am looking for, leave a statement on the party with our personal style, because let's be truthful, it´s time to take (selfiessssss!) lots of photographs, so the memory of our dress is an important thing. Who doesn´t like to feel more special once in a while, even for just a few hours? I love it! So I was super happy when I got to know this online store: www.avivadress.co.uk. It is the answer to all my problems of finding the perfect dress for the occasion in question! Believe me, there are dresses to suit all tastes and pockets.
Starting at the beginning: you should be questioning, but after all what is it? An online store? If you thought it that´s correct. They are an online store specializing in wedding, prom and evening dresses. Almost every day great deals appears on the site so I assure you that for sure you will adore and fall in love with one (or more) dress with a very tempting and friend of any pocket, especially when there is the offer of free shipping when you spend a certain value on items at the online store. And let's look at the dresses: just look at some of the styles that are sold, from formal dresses to beautiful wedding dresses and let me tell you, completely body friendly, long prom dresses, evening dresses and cocktail dresses. No matter what body type you have because here you won´t have any problem choosing one that fits perfectly in both of your body and style. Problems with the colors don´t exist (only with choosing, so many options! Not JK!), since they have the classic black, white, to baby blue and mint you´ll certainly find the right color for that special event you want to go perfect. And if you are a bride, please, please make a visit to the part of the wedding dresses, I tell you, I wish I was a bride just to wear one of these, believe me. Are you not a bride? But you have to go to a wedding? So don´t despair, here you could find that formal dress to make that one frenemy jealous! And to my younger readers: need the perfect prom dress to leave your crush breathless? Then see the section of prom dresses and if you want my opinion, see the long dresses for a more sophisticated look.
So: SAY YES TO THE DRESS!

(PT) Especial. Se há coisa que eu gosto é de me sentir especial em todos os meus looks. Mas confesso que em alturas especiais gosto de sentir aquele extra fora do quotidiano. Um vestido lindo, diferente, que conte uma história. É isso que eu procuro sempre, deixar uma marca na festa com o nosso estilo pessoal, até porque sejamos verdadeiras, é uma altura em nos tiram (e tiramos) imensas fotografias, por isso a recordação do nosso vestido é importante. Quem não gosta de se sentir mais especial de vez em quando, nem que seja por apenas algumas horas? Eu adoro! Por isso fiquei super contente quando me deram a conhecer este site: www.avivadress.co.uk. É a resposta para todos os meus problemas em encontrar o vestido perfeito para a ocasião em questão! Acreditem, há vestidos para todos os gostos e bolsas.
Começando pelo início: devem estar a questionar-se, mas afinal isto é o quê? Uma loja online? Se foi isso que pensaram então acertaram. Eles são uma loja online especializada em vestidos de noiva, baile de finalistas e ocasiões especiais. Praticamente todos os dias aparecem óptimas promoções pelo site por isso garanto-vos que de certeza que vão adorar e apaixonarem-se por algum e a um preço bastante apetecível e amigo de qualquer bolsa, especialmente quando há a oferta de envio gratuito quando gastam um determinado valor em artigos da loja online. E vamos lá olhar para os vestidos: vejam só alguns dos estilos que são vendidos, desde vestidos formais, vestidos de noiva lindíssimos e deixem-me que vos diga, bastante amigos do nosso corpo, vestidos de baile compridos, vestidos de noite e vestidos de cocktail. Não interessa o tipo de corpo que possuem porque aqui não vão ter qualquer tipo de problema em escolher um que se adeque na perfeição tanto no vosso corpo como no vosso estilo. Problemas com as cores também não existiram, desde ao clássico preto, branco, até ao azul e menta decerto que encontrarão a cor certa para aquele evento para o qual querem ir impecáveis. E se tenho alguma noiva a ler, por favor, faça o favor de fazer uma visita à parte dos vestidos de noiva, digo-vos, até fiquei com vontade de me casar só para poder vestir um destes, acreditem. Não estão para casar? Mas vão a algum casamento? Então não desesperem, aqui conseguiram encontrar aquele vestido formal de fazer inveja à amiga! E para as minhas leitoras mais jovens: precisam do perfeito vestido de baile para deixarem boquiaberta a vossa paixão? Então vejam a secção de vestidos para o baile e se querem a minha opinião vejam os vestidos compridos para um look mais sofisticado.  
Por isso: DIGAM SIM AO VESTIDO!




[Sponsored]

Love, Inês

You Might Also Like

3 comentários

  1. Stunning dresses. *__*
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  2. wow the Dresses are stunning
    and the prettiest <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de

    ReplyDelete
  3. Wow, these dresses are so lovely!

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ReplyDelete