Tidebuy Lolita Dress.

Wednesday, September 17, 2014



Lolita. Maybe you´ll be surprised by this kind of post, but truth be told, I always felt a little attracted to Japanese culture more specifically with fashion, well, this is a fashion blog. The "Lolita" style is for me one of the most peculiar and this is what I bring to you today. I know it isn´t everyone´s cup of tea, but fashion isn´t only what we see on the big brands and ready-to-wear stores, fashion also comes from another cultures that we may not know well.
To give you a little more about this culture, I joined with Tidebuy, an online store that sells Lolita dresses at affordable prices and with good quality. With a wide variety of dresses of this style that you will surely like. From Gothic Lolita dresses, white Lolita dresses, pink Lolita dresses, classic Lolita dresses, I think you get the idea. As I said, for all tastes. To get a better sense of what I'm talking about, I leave you with a selection of Tidebuy Lolita dresses I liked the most and don´t forget to enter the links to see a description of each dress in more detail.



            Lolita. Devem estar a estranhar este tipo de publicação, mas verdade seja dita, sempre me senti um pouco atraída pela cultura Japonesa mais propriamente pela moda, não fosse isto um blogue de moda. O estilo “Lolita” é para mim um dos mais peculiares e é esse que eu hoje vos trago a conhecer. Bem sei que não é do gosto de toda a gente, mas a moda não é só aquilo que vemos nas grandes marcas e lojas de pronto-a-vestir, moda vem também das culturas que nos são alheias.
           Para vos dar a conhecer um pouco mais desta cultura, juntei-me com a Tidebuy, uma loja online que vende vestidos Lolita a preços acessíveis e com uma qualidade bastante boa. Com uma grande variedade de vestidos deste estilo decerto que irão gostar de algum, desde vestidos góticos de Lolita, vestidos brancos de Lolita, vestidoscor-de-rosa de Lolita, vestidos clássicos de Lolita, acho que já perceberam a ideia. E como eu disse, para todos os gostos. Para terem uma noção melhor do que vos estou a falar, deixo-vos uma seleção dos vestidos Lolita da Tidebuy que eu mais gostei e não se esqueçam de entrar nos links para verem a descrição de cada vestido com mais pormenor.  





[Sponsored]

Love, Inês

You Might Also Like

2 comentários

  1. Cute dresses :)

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  2. This is so cute, I love it :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    ReplyDelete