June stars.

Thursday, July 09, 2015




Pure love. Today I am here to talk about some products that I have used and abused during the last month. Here are the ones who stole my heart.

1- This was a recent discovery, on Sephora sales and works wonders on my extremely dry skin! I love to spray it on my face before doing my makeup, it leaves my skin with a healthy glow.

2- This BB cream worked its way through my drawer from last year. I read it was fantastic but honestly didn´t like it at first application and let it aside. This summer I rediscovered it and I haven´t touched on any other foundation! But I don´t recommend it for oily skin, especially with hot weather.


3- This Avène cream is already a favorite since several months ago, but I thought I should tell you about it, especially for those who have a unpleasantly dry skin like me. This product has saved, literally, my skin. Thanks to it, today I have a much healthier and less problematic skin.


4- I can´t even explain how much I love this lipstick!  The formula (liquid lipstick), the color, it is pure perfection. And I assure you that will not be leaving my lips so soon, I have even bought a backup.


5- I´ve always had a massive difficulty with highlighters. Never were the right color, never sat properly on my skin, or were too shiny. Until I come cross with this wonderful product. It gives a subtle luminosity to the skin, perfect for everyday.





Amor puro. Hoje estou aqui para vos falar do que tenho usado e abusado durante o mês de junho. Aqui estão os produtos que ganharam um espaço no meu coração.

1- Esta foi uma descoberta recente, mais propriamente nos saldos da Sephora e faz maravilhas na minha pele extremamente seca! Adoro borrifar a minha cara com esta água antes de colocar qualquer tipo de maquilhagem, deixa a minha pele com uma luminosidade saudável.

2- Este BB cream andava arrumado numa gaveta desde o ano passado. Comprei-o porque tinha lido que era fantástico mas sinceramente não gostei dele na primeira aplicação e deixei-o de parte. Este verão redescobri-o e não tenho tocado em mais nenhuma base! Mas não o recomendo para peles oleosas, principalmente agora com o calor.

3- Este creme da Avène já é um favorito há diversos meses, mas achei por bem falar nele, principalmente para quem tem uma pele horrorosamente seca como a mim. Este produto salvou-me, literalmente, a pele. Graças a ele, hoje possuo uma pele muito mais saudável e menos problemática.

4- Nem vos consigo explicar o quanto eu adoro este batom! Desde a fórmula (batom líquido), até à cor, adoro tudo nele. E garanto-vos que tão cedo não sai dos meus lábios, até já comprei um de reserva.

5- Sempre tive uma dificuldade enorme em comprar iluminadores. Nunca eram a cor certa, nunca assentavam bem na minha pele, ou eram brilhantes de mais. Até me cruzar com este produto maravilhoso. Dá uma luminosidade subtil à pele, completamente perfeito para o dia-a-dia. 


Love, Inês

You Might Also Like

6 comentários

  1. Sound like great products, really wish we had a Sephora near me or even in England! x
    Freya's Fashion Chapter

    ReplyDelete
  2. Great products thanks for sharing, these product seems really nice for the skin <3

    Capturing Life Memoirs | http://aimeebustillo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I love Sephora, it has very good quality and I have the shadow of essence.
    A kiss from www.femeninasyalamoda.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  4. I have that beautifying water and it's great, I love using it on summer ^^
    xx

    ReplyDelete