Bring back the 90´s!

Monday, August 17, 2015


Lipstick: Sleek Matte Me in "Birthday Suit"
Choker: Primark
Shirt: Lefties

Gold. Let's start the week in a slightly different way. Today´s post should have been published on Friday, but due to technical problems I couldn´t published it on time. These things happen. Well, going back to today´s subject as I already told you, I am obsessed with chokers. Not those made of black plastic, I hate those, not wanting to offend anyone who love them, they just don´t suit me. The truth is that I couldn´t find a choker that would fit in full my style. Finally I found this one with an extraordinary price: 1 euro! I have been using it every single day and I don´t plan to take it of my neck anytime soon. For the feeling of the 90s, I love to combine it with a dark nude lipstick as I show you in here. This one is a recent purchase and is the Sleek Matte Me liquid lipstick in "Birthday Suit". If you want a detailed review of this product let me know in the comments!



Dourado. Vamos começar a semana de uma maneira um pouco diferente. A publicação de hoje devia de ter sido publicada na sexta, mas por problemas técnicos não consegui. São coisas que acontecem. Bem, mas passando ao assunto de hoje: como já vos tinha dito, ando obcecada com chokers. Não aqueles de plástico preto, esses eu detesto, não querendo ofender quem os adora, simplesmente não se adequam a mim. O certo é que não conseguia encontrar um choker que se adequa-se em pleno ao meu estilo, que fosse metalizado mas, principalmente que fosse diferente. Finamente encontrei este que preenche todos os requisitos e com um extra, um preço extraordinário: 1 euro! Tenho-o usado todos os dias e tão cedo não o vou tirar do meu pescoço. Para obter aquela sensação dos anos 90, adoro combiná-lo com um batom nude escuro como o que vos mostro aqui. Este é uma compra recente e é da Sleek no tom “Birthday Suit”. Se quiserem uma revisão detalhada deste produto digam-me nos comentários!


Love, Inês

You Might Also Like

2 comentários