Confident.

Friday, August 21, 2015


Personal. There is nothing more satisfying in life than achieving our goals, or at least have that feeling that we are on track. 3 months ago I began a journey that will be a long one, but it certainly is being rewarding, losing all the weight I gained over the past four years. When I went to university, I weighed 62 kilos and after 4 years I already weighed 78 kilos. As you can see, I gained a lot. This has led to a major insecurity issue and low self-esteem, I hated my body and everything I liked to wear fitted me the wrong way. Since three months ago, I decided to put an end to it and take control of my body, I decided I was going back to my 62 kilos. So far, I have lost 8 kilos and with no doubt feel more confident and, of course, clothes fit me better.
So take control of your life! If you find something that makes you uncomfortable, do not hesitate, do what you have to do to change it.



Pessoal. Não há nada mais gratificante na vida do que atingir os nossos objetivos, ou pelo menos ter aquela sensação de que estamos no bom caminho. Há 3 meses atrás comecei uma jornada, que será longa, mas que sem dúvida está a ser gratificante, perder o peso que ganhei nos últimos 4 anos. Quando entrei para a Universidade, pesava 62 quilos, após 4 anos já pesava 78 quilos. Como podem ver, engordei e muito. Esta situação levou a um grande golpe da minha autoestima, detestava o meu corpo e tudo o que eu gostava de usar ficava-me mal. Desde há 3 meses para cá, decidi por um ponto final e tomar controlo do meu corpo, decidi que ia voltar aos meus 62 quilos. Até agora, já emagreci 8 quilos e sem dúvida que me sinto mais confiante e, claro, sinto que as roupas servem-me melhor.
Por isso, tomem controlo da vossa vida! Se encontrarem algum aspeto que vos deixa desconfortável, não hesitem, façam o que estiver ao vosso alcance para o alterar.  

Love, Inês

You Might Also Like

1 comentários

  1. Amazing post, well done you!

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    ReplyDelete