This week mood: flats.

Monday, August 03, 2015


Source: We Heart It

Monday. Another week is starting so it's time for another “This week mood”! I've been obsessed with flats shoes and sneakers for the last months. Must be of my age, I only feel like myself with my feet firmly on the ground! I swear to you that this kind of shoes are already part of my daily basis, and not for just casual looks. Try a more fancy outfit with a pair of sneakers and you'll see that you won´t regret it.
This Friday I will show you a pair of shoes that won my heart and are super trendy. (And don´t say anything to anyone, I bought them for about 8 euros!!!)

Segunda. Mais uma semana que está a começar e por isso está na altura de mais uma inspiração para iniciarmos bem! Tenho andado obcecada com sapatos rasos/sapatilhas. Deve ser da idade, agora só me sinto bem com os pés bem assentes na terra! Juro-vos que já fazem parte do meu quotidiano, e não me fico apenas pelos looks casuais. Experimentem um outfit mais chique com um par de sapatilhas e vão ver que não se vão arrepender.
Na sexta-feira vou mostrar-vos um par de sapatos que conquistou o meu coração e estão super na moda. (E não digam nada a ninguém, mas custaram apenas 8 euros!!!)





Love, Inês

You Might Also Like

0 comentários