This week mood: sweatshirts.

Monday, August 24, 2015


Source: We Heart It

Cozy. There's nothing I like more when I get dressed than comfort. Not that I will start walking around with sweatpants, but I love my sneakers and sweatshirts. Unfortunately, at least where I am, the days are starting to get colder and are calling for warmer sweaters. And of course, I took my sweatshirts out. In daily basis I like to wear them with black pants, sneakers and a nude makeup. Night wise I change for heels or flatforms and bold lips. So, nothing better than starting this week with an inspiration that will for sure that take part of my autumn wardrobe!



Confortável. Não há nada que eu mais goste na hora de me vestir do que conforto. Não é que eu vá começar a andar por aí com calças de fato de treino, mas não dispenso das minhas sapatilhas e camisolões. Infelizmente, pelo menos por cá, os dias estão a começar a ficar mais frios e já chamam por camisolas mais quentes. E claro está, que fui desenterrar as minhas camisolas mais desportivas. No dia-a-dia gosto de as conjugar com umas calças pretas, sapatilhas e uma maquilhagem bem nude. Para a noite já gosto de apostar num salto ou num compensado e uns lábios fortes. Por isso, nada melhor do que começar a semana com uma inspiração que de certeza que fará parte do meu guarda-roupa do Outono! 





Love, Inês

You Might Also Like

0 comentários