Transition.

Monday, August 31, 2015


Almost. Summer is almost over. But that's not because of that I'm going to stop wearing my sandals and some bright colors. Although it´s getting colder, I can´t stop wearing them, and I´m completely obsessed with these white sandals, so low key but make so much of a difference to an outfit. And I started to wear my sweaters that I love so much!



Quase. O Verão está quase a acabar. Mas não é por isso que eu vou deixar de usar as minhas sandálias e algumas cores claras ou vibrantes. Apesar de a temperatura estar a descer, ainda não consigo deixar as minhas sandálias de parte, e ando completamente obcecada com estas, tão minimalistas mas fazem tanta diferença num look. E já comecei a incorporar as minhas camisolas que eu tanto gosto!





I was wearing:
Sweater: Lefties
Jeans/Shoes: Primark
Bag: Zara
Sunglasses: Tally Weijl

Love, Inês

You Might Also Like

0 comentários