I want it all #1

Wednesday, September 16, 2015


Give me everything. 
With the start of a new season, I always feel the need to purchase some key pieces to add to my closet and some beauty products. From time to time we have to pamper ourselves, right?

Zara oversized gray coat - saw this coat on the Zara website and it was love at first sight. And I really need another gray coat.

Josie Maran Serum - with the cold weather around the corner, I have to do an update to my beauty routine and it seems to me that a new serum is a good product to begin with.

Parfois bag – I just have one thing to say: this COLOR.

Kat Von D Liquid lipstick (Vampira) - autumn always calls for a dark matte red lipstick, right?

Zara boots - let's see if this year I finally buy a pair of versatile black boots, and those look pretty good.  


Dêem-me tudo. 
Com a vinda de uma nova estação, sinto sempre a necessidade de reinventar o meu guarda-roupa com algumas peças chave e adicionar alguns produtos de beleza. De vez em quando temos de nos mimar, não é?

Casacão cinzento Zara – vi este casaco no site da Zara e foi imediatamente amor à primeira vista. E eu realmente preciso de mais um casaco cinzento.

Sérum Josie Maran – com a chegada de tempo frio, tenho de fazer um update à minha rotina de beleza e parece-me que um novo sérum é um bom produto para começar essa tarefa.

Mala Parfois – só tenho uma coisa a dizer: a COR.

Batom líquido KVD – o outono chama sempre por um batom vermelho escuro mate, não é verdade?

Botins Zara – vamos lá ver se é este ano que eu finalmente compro uns botins pretos versáteis, e estes enchem-me as medidas.

Love, Inês

You Might Also Like

11 comentários

  1. I love that bag too.
    So cool picks
    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
  2. gostei imenso ;) essa wishlist podia ser minha xp
    xoxo,
    Sandra Color-s

    ReplyDelete
  3. I love the bag! x

    http://www.iamnicrose.com/

    ReplyDelete
  4. Nice selection

    www.blackdressinspiration.com

    ReplyDelete
  5. Love the booties from Zara <3

    http://www.littleblackcoconut.com/

    ReplyDelete
  6. Love ZARAs.
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Great selection, I love the bag!
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  8. Zara, Zara... dás cabo de nós!!
    (Descobri agora o teu blog e já estou a seguir!!**)

    beijinho,
    - Miss Grace -

    ReplyDelete