September stars

Wednesday, September 30, 2015


September.
I know I probably say this every month, but damn, where the hell this month went? But it was a good month and I finally tried some new products, and today I´ll show you the ones that were well worn.

1- Silky Touch Blush in "Adorable": I already dedicated a post on this blush and why I love it, you can read it here. Let me just say one thing: you need it in your life.

2- Lancôme Hydra Zen Masque: another season is coming and my skin tends to become drier and drier, so this mask came just at the right time. Before going to bed and after cleaning my face, I put it and when I wake up my skin feels rested, healthy and especially hydrated.

3- Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter in"Golden Lights": I already bought this highlighter some time ago but I started to give him real wear only this month. Now I am in love with golden highlighters on my skin and this one is perfect.

4- Kiko Luxurious Lashes Maxi Brush Mascara: I was looking for a mascara that actually added volume to my lashes (because fortunately I have plenty of length) and this one fills my needs, despite having to be applied carefully.

5- Primark eyelash curler: since I started using this tool I noticed a huge difference in my eyes. And for only 2 euros!

Tell me, do you have any favorite beauty product that you have discovered this month?



Setembro.
Eu sei que provavelmente digo isto todos os meses, mas caramba, este realmente voou! Mas foi um bom mês e finalmente experimentei produtos novos, sendo os que vos mostro hoje os que usei e abusei.  

1- Silky Touch Blush em “Adorable”: já dediquei uma publicação sobre este blush e o porquê de estar rendida a ele, pode ver aqui. Apenas digo que precisam dele na vossa vida.

2- Lancôme Hydra Zen Masque: com a vinda de um tempo menos agradável, a minha pele tem tendência a ficar mais seca, por isso, esta máscara veio mesmo em boa hora. Antes de me ir deitar e após limpar a minha cara, coloco-a e acordo com uma pele mais descansada, saudável e sobretudo hidratada.

3- Makeup Revolution Vivid BakedHighlighter em “Golden Lights”: já comprei este iluminar há algum tempo mas só neste mês é que comecei a dar-lhe verdadeiro uso. Agora ando apaixonada por iluminadores dourados na minha pele e este é perfeito.

4- Kiko Luxurious Lashes MaxiBrush Mascara: Andava à procura de uma máscara que realmente desse volume às minhas pestanas (porque comprimento felizmente já tenho que chegue) e esta enche-me as medidas, apesar de ter de ser aplicada com cuidado.

5- Enrolador de pestanas da Primark: desde que comecei a usar este utensílio que notei uma diferença enorme no meu olhar. E penso que nem 2 euros me custou!  

Digam-me, têm algum produto de beleza favorito que tenho descoberto este mês?

Love, Inês

You Might Also Like

6 comentários

  1. Great products! I love Kiko and lancome products!
    www.alessandrastyle.com

    ReplyDelete
  2. Great items!
    Nice!
    Have a wonderful weekend!

    XX
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hi dear
    Great post, love these products
    xoxo

    ReplyDelete
  4. wowww such a wonderful products

    ReplyDelete
  5. I love the shade of that blush,its beautiful

    ReplyDelete