This week mood: red lips

Monday, September 28, 2015


Beauty. 
I´ve always liked to see a good red lipstick on the lips. So mysterious and seductive. A powerful weapon. But the truth is that I abandoned completely red lips a few years ago. Perhaps because I had begun to think it was about time to be more mature and therefore had to use nude lipsticks or perhaps by giving a lot of work applying it. For a while, I banished this shade. But recently I decided to bring it back to my life, and I could not be happier. Lately I've been taking risks not only in clothing but also in my beauty routine and never felt happier to be doing finally something for me.



Beleza. 
Sempre gostei de ver um bom batom vermelho nos lábios. Misterioso e sedutor. Uma arma das mulheres.
Abandonei por completo os lábios vermelhos há alguns anos atrás. Talvez por ter começado a pensar que estava na hora de ser mais matura e por isso tinha de usar tons nude ou se calhar por darem mais trabalho a aplicar. O certo é que durante uns tempos, bani este tom dos meus lábios. Mas recentemente decidi trazê-lo de novo para a minha vida, e não podia estar mais contente. Ultimamente tenho arriscado não só no vestuário mas também na minha rotina de beleza e nunca me senti mais feliz por estar a fazer algo por mim.   





Source: We Heart It

Love, Inês

You Might Also Like

2 comentários