This week mood: ripped jeans.

Monday, September 07, 2015


Little things. 
In my life, the little things have always had a huge impact. Small details have always been essential through my all life, including the way I dress. My love for basics is more than stated, but I love to give them a special something, a small detail. And lately I've been lusting for basic ripped jeans and love to wear them with a simple white shirt and black pointy flats. 


Pequenas coisas. 
Na minha vida, as pequenas coisas sempre tiveram mais impacto. Os pequenos detalhes sempre fizeram grande diferença em vários pontos da minha vida, incluindo na forma como me visto. O meu amor pelos básicos é mais que declarado, mas adoro dar-lhes um toque especial, um pequeno detalhe. E ultimamente tenho adorado calças de ganga básicas mas com alguns rasgões e adoro usar com uma t-shirt branca e umas sabrinas bicudas pretas.  





Love, Inês

You Might Also Like

23 comentários

  1. I love these pants
    Kisses

    www.blackdressinspiration.com

    ReplyDelete
  2. I'm obsessed with ripped jeans at the moment!! Love them!! X

    ReplyDelete
  3. Love them!!

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    ReplyDelete
  4. Love it! Really cute jeans. Want to buy one))

    Costa de la Moda

    ReplyDelete
  5. Estou completamente de acordo contigo, são as pequenas coisas que causam maior impacto!

    beijinho,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    ReplyDelete
  6. Adoro calças com este tipo de apontamentos. Dão logo outro ar ao look :)

    Beijinhos
    Bruna, BLOG FASHION MORNINGS || FACEBOOK

    ReplyDelete
  7. I absolutely love this trend and I have been wearing it a lot this season.
    Beautetude

    ReplyDelete
  8. Somehow I was never able to pull off ripped jeans but I really LOVE the look on others! :)

    Bad Taste Toast - A German/Australian Style Blog

    ReplyDelete
  9. Details are so important ! I do agree ! I am more attracted to details usually ;)

    Fashion and Cookies - fashion blog

    ReplyDelete
  10. I also love the little details! Great look

    ReplyDelete
  11. Ripped jeans has really become a trend. Very funky!!

    missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  12. Ripped or tattered this style give the usual jeans a unique look.

    (◕‿◕✿) EmoteraGoddess.com | Instagram | Bloglovin

    ReplyDelete
  13. Really love your outfits ! xo
    Can we follow each other ? Let me know on my blog and I will follow back immediately xo

    BLOG | GorisHelena

    ReplyDelete
  14. Me encantan este tipo de pantalones, yo tengo unos en negro que nunca me quito:)
    Besos desde http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. you are SO gorgeous!!!! Love your style! :)

    http://www.2015cocobagsale.com

    ReplyDelete