Happy place

Friday, November 13, 2015


Happiness. 
I'm finally at a stage in my life where I can truly say that I am happy. I'm glad with what I have achieved so far in my life, I am surrounded by people who bring out the best of me and finally I am happy for the person I have become. And that is what I want to talk to you about: the love we feel for ourselves and for our life. There is a quote that I love and that has been a source of inspiration in my journey, "The better you become, the better you attract." The past weeks proved me that it is true, the better we are for ourselves and for people around us, better people and situations are drawn to our life. I am grateful for who I am and especially to have attracted great people into my life who no doubt are the key to my happiness. Therefore, there is no better advice than this one: let the positivity conquer your heart, enjoy all the pleasures that life can give you and be happy!

Felicidade. 
Finalmente estou numa fase da minha vida em que realmente posso dizer que estou feliz. Sinto-me realizada com o que tenho concretizado na minha vida, estou rodeada por pessoas que trazem o melhor de mim e por fim estou feliz pela pessoa que sou. E é precisamente sobre isso que vos quero falar hoje: o amor que sentimos por nós e pela nossa vida. Há uma frase que eu adoro e que tem sido uma fonte de grande inspiração na minha jornada: “Torna-te o melhor e atrais o melhor”. Nas últimas semanas a vida provou-me que é verdade, quanto melhor somos para nós e para as pessoas que nos rodeiam, melhores pessoas e situações são atraídas para a nossa vida. Nesta fase da minha vida sinto-me agradecida por ser quem sou e principalmente por ter atraído pessoas fantásticas para a minha vida que sem dúvida são uma peça fundamental para a minha felicidade. Por isso, não há melhor conselho que este que eu vos possa dar: deixem a positividade entrar no vosso coração, aproveitem todos os prazeres que esta vida vos pode dar e sejam felizes!








I was wearing:
Jumper/Trousers: Primark
Lipstick: Astra creamy lipstick nº.07

Love, Inês

You Might Also Like

2 comentários

  1. Great pics and lovely look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete