This week mood: coziness

Monday, November 09, 2015


Comfort. 
I already told you many times that coziness for me is the key in the way I dress myself. Of course, in certain situations, I wear my high heels or some less comfortable piece. But day-to-day you are likely to see me with a sweater, black pants and sneakers. Yes, I want to end now a blogger stigma, I do not always wear fancy clothes; I wear them when I need. The bloggers are human beings; they do not have to be perfect every single day. well, you also have your days where coziness prevails and you just feel like me, wearing big sweaters.

Conforto. 
Já vos falei imensas vezes que o conforto para mim é um fator fulcral na maneira como me visto. Claro que abro exceções para certas situações, de vez em quando ando de saltos ou com alguma peça menos confortável. Mas no dia-a-dia a probabilidade de me verem com um camisolão, calcas pretas e sapatilhas é 99,9%. Sim, estou a acabar agora com um estigma de blogger, eu não ando sempre arranjada nem super bem vestida todos os dias, apenas quando necessito. As bloggers são seres humanos, não tem de ser perfeitas todos os dias. Decerto que vocês também terão os vossos dias, em que o conforto prevalece e só vos apetece enfiar em camisolões. 





Source: We Heart It

Love, Inês

You Might Also Like

1 comentários

  1. Love this type of clothes, so comfortable!
    http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    ReplyDelete