Golden tip #3

Thursday, December 17, 2015


Healthy habits.
One of the first things I do when I wake up is drink a glass of water with 2 slices of lemon. It's a routine that I have been doing for at least two months and it is something that not only helps me to start my morning feeling energized but also brings a lot of other benefits. And do not think that you do not see results! Within less than two weeks, I noticed my skin a lot cleaner and brighter. And for those who have acne issues, it is a trick that costs nothing at all and is great to decrease blemishes and help with the healing process.
Try drinking water with lemon for 7 days and then tell me how it went!

Hábitos saudáveis.
Uma das primeiras coisas que faço quando acordo é beber um copo de água com limão. Já é uma rotina que faço há pelo menos 2 meses e é algo que não só me ajuda a ativar a minha energia matinal como também traz inúmeros benefícios para a saúde. E não pensem que não veem resultados! Em poucos menos de 2 semanas, notei a minha pele bastante mais limpa e luminosa. Para quem tiver problemas com acne, é um truque que não custa nada e ajuda bastante na limpeza e cicatrização.
Experimentem beber durante 7 dias e depois digam-me como correu!

Source: We Heart It

Love, Inês

You Might Also Like

4 comentários

  1. I love lemon and water! I need to drink it more. :) It's also so tasty.

    Lots of love,
    Kayla Xx
    www.kaylasvibrations.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Eu tenho andado literalmente viciada em água com limão! Bebo muito mais água agora e acho que também já noto melhorias na pele, mesmo.
    beijinhos
    The Fancy Cats

    ReplyDelete
  3. Do you like adventure with fashion?
    Feel free to visit my blog:

    http://chicporadnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Amazing post! Love your healthy tips!

    Merry Christmas!
    XX
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete