The dress of your dreams

Tuesday, December 08, 2015


Big day.
I was never the type of girl who dreamed of the wedding day. And nowadays, I continue not to be the kind of woman who dreams of getting married. Although it is not a priority of mine, it does not mean it will not happen someday, but I assure you it will not be in the traditional way. Besides I am not the most feminine woman on earth, let's be honest, a white puffy dress full of glitter pieces is not really my style, I am not the type of girl to get married in a church either. The only place I see myself getting married is on the beach. The beach has always been my peaceful spot throughout my life and with no doubt it is a place that warms my heart, so for me it will be the perfect place. Imagine a beautiful spring day, on an empty beach with the sound of the ocean hitting the rocks, surrounded by the closest people. Now that's my type.
Traditional dresses are also something that is definitely not to me. A few days ago I was talking to my best friend about weddings and he honestly told me he did not imagine me in a wedding gown, or in the middle of a huge party. And he was absolutely right, dresses are not my cup of tea and I like to maintain some privacy in my personal life, so a “big no no” to a huge party with a lot of people.
I always thought that wedding dresses were not at all for me. But I could not have been more wrong. The Millybridal is an online shop of wedding dresses and most importantly for all tastes. And that's where I found some dresses that I actually imagine myself wearing at the wedding. A bonus is that the Millybridal prices are extremely affordable, comparing to the average price of a dress for this occasion, so if you are looking for a cheap wedding dress, enter here. I know that the ones I am showing you here are probably not your idea of ​​a wedding dress, but I told you I will not follow the traditional path. But I imagine myself with a beautiful white, long and fluid dress, walking through the beach.
Now tell me: what kind of wedding dress do you have in mind when weddings are mentioned? Leave in the comments bellow your opinion, I would love to know.

O grande dia.
Nunca fui do tipo de rapariga que sonhava com o seu casamento. E nos dias de hoje, continuo a não ser o tipo de mulher que sonha em casar. Apesar de não ser uma prioridade minha, não quer dizer que não aconteça, mas vos garanto que não será da forma tradicional. Para além de eu não ser a mulher mais feminina à face da terra, sejamos sinceros aqui, um vestido branco, comprido e cheio de brilhantes não faz parte do meu estilo, eu também não sou do tipo de casar numa igreja. O único sítio onde me vejo a casar é na praia. A praia sempre foi o meu refúgio durante toda a minha vida e sem dúvida que é um lugar que me aquece o coração, por isso para mim será o local perfeito. Imaginem, um belo dia de Primavera, numa praia vazia com o som do mar a bater nas rochas, rodeada pelas pessoas mais próximas. Isto sim é a minha cara.
O vestido tradicional também não é algo que seja para mim. Ainda há uns dias estava a conversar com o meu melhor amigo sobre casamentos e ele muito honestamente disse-me que não me imaginava num vestido de noiva, nem tão pouco no meio de uma grande festa. E ele tem toda a razão, vestidos não fazem o meu estilo e gosto de manter uma certa privacidade na minha vida pessoal.
Sempre pensei que vestidos de noiva não eram de forma alguma para mim. Mas não podia estar mais enganada. A MillyBridal é uma loja online de vestidos de noiva lindíssimos, para todos os gostos. E foi lá que eu encontrei vestidos que de facto imagino-me a usar no casamento. Um bónus é que na MillyBridal os preços são extremamente acessíveis, tendo em conta os preços médios de um vestido para esta ocasião, entrem aqui se estão curiosas. Bem sei que os que vos mostro aqui não são provavelmente a vossa ideia de vestido de noiva, mas lá está, eu não seguirei o caminho tradicional. Mas imagino-me com um belo vestido branco, comprido e fluido, a caminhar pela praia.
Contem-me: que vestido de noiva é que têm em mente quando ouvem falar em casamentos? Deixem nos comentários a vossa opinião, adorava saber. 








Love, Inês

Disclosure: this post is sponsored by Millybridal, however all opinions are my own.

You Might Also Like

1 comentários